مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:512023-08-31حوادث

واژگونی مینی بوس در محور بهارستان-اصفهان 13 مجروح بر جای گذاشت


اصغر زارع رییس پلیس راه استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: صبح امروز یک دستگاه میدل باس متعلق به یکی از شرکت های تولیدی در محور بهارستان به اصفهان واژگون شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه 13 نفر از سرنشینان مجروح و توسط عوامل اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال شدند، گفت: این تصادف هیچ جان باخته ای در بر نداشته و علت تصادف نیز توسط کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو راننده اعلام شده است.

زارع به رانندگان این سرویس ها توصیه کرد با توجه به مسؤولیت سنگینی که در قبال جابجایی کارکنان شرکت ها دارند، هنگام رانندگی از انجام هرگونه عملی که باعث انحراف ذهنی آنها می شود خودداری کرده و توجه کامل به جلو داشته باشند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

  عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان در این خصوص گفت: ساعت 6 و 47 دقیقه صبح امروز مینی بوس یکی از شرکت های تولیدی در محور بهارستان به سمت اصفهان یک کیلومتر بعد از پمپ بنزین مرق واژگون می شود.

وی بیان کرد: این حادثه  13 نفر مصدوم شامل 5 نفر خانم و 8 نفر آقا 26 تا 55 ساله داشت که توسط 4 واحد امدادی آمبولانس اورژانس 115 و 2 کد هلال احمر به بیمارستان های الزهرا، شریعتی و کاشانی اصفهان منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی مینی بوس در محور بهارستان-اصفهان 13 مجروح بر جای گذاشت

واژگونی مینی بوس در محور بهارستان-اصفهان 13 مجروح بر جای گذاشت