مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 11:012023-09-15بين الملل

صنعا: گفت وگو با عربستان به عنوان رهبر ائتلاف ادامه دارد


عضو شورای عالی سیاسی یمن با تاکید بر تداوم گفت وگوها با عربستان به عنوان رهبر ائتلاف عربی درگیر در بحران این کشور، ابراز امیدواری کرد که رایزنی هایی جدی از دو طرف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمدعلی الحوثی ، یکی از اعضای شورای عالی سیاسی یمن، با تاکید بر اینکه گفت وگوها با عربستان سعودی به عنوان رهبر ائتلاف ادامه دارد، به میانجی گری های عمان برای رسیدن به راه حل اشاره کرد.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین ، الحوثی افزود: امیدواریم بحث جدی به نفع دو ملت صورت گیرد و بتوانیم بر چالش ها فائق آییم.

خبرنگار المیادین همچنین امروز جمعه، 15سپتامبر گزارش داد که هیأت عمانی به همراه هیأت یمنی فرودگاه بین المللی صنعا را به مقصد ریاض ترک کرده اند.

در حالی مقامات صنعا درباره رایزنی های با ریاض ابراز امیدواری می کنند که عربستان سعودی شب گذشته، پنجشنبه اعلام کرد که از هیأتی از جنبش انصارالله برای سفر به ریاض و تکمیل مذاکرات در خصوص دستیابی به آتش بس فراگیر در یمن و راه حل سیاسی برای درگیری ها در این کشور دعوت کرده است.

ساعاتی قبل از آن هم، منابع رسانه ای از ورود هیأت میانجیگر عمانی به صنعاء به همراه محمد عبدالسلام مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن به مسقط خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: گفت وگو با عربستان به عنوان رهبر ائتلاف ادامه دارد

صنعا: گفت وگو با عربستان به عنوان رهبر ائتلاف ادامه دارد