مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-21سياسي

توجه به استانداردسازی برای جلوگیری از هدر رفت آب ضروری است


استاندار تهران توجه به استانداردسازی برای جلوگیری از هدر رفت آب به خصوص در حوزه کشاورزی را ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، علیرضا فخاری استاندار تهران در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد که امروز در فرهنگسرای بعثت صفادشت برگزار شد، اظهار کرد: نیازهای مطرح شده در حوزه زیرساخت ها و خدمت شهری گسترده است و برای رفع این مشکلات در شهرستان ملارد باید تلاش دوچندان داشت و چگونگی تقسیم بندی و تعیین وضعیت ادارات حایز اهمیت است.

  وی با بیان آنکه مشکلات قابل حل است، گفت: در رفع این مشکلات بعضا خودمان پیچیدگی هایی ایجاد می کنیم که با توجه به دسترسی های محدود مردم باید توجه بیشتر به آن ها داشت و در جهت پویایی و رشد تلاش کنیم.

استاندار تهران افزود: ادارات زیرمجموعه های خود را کنترل کنند و مماشات ممنوع است و گاهی اوقات در اداره ای حق العمل خارج از عرف گرفته می شود و مسؤول این کار مدیری است که نظارت ندارد و باید در امر دقت در عملکردها بازنگری کرد.

فخاری با بیان اینکه در کنار کمبودها، ثروت ها و نیروهای با استعداد و تفکر و اندیشه هم وجود دارد، افزود: باید دارایی ها و خوبی ها را دید و از آن ها استفاده کرد و شهرستان ملارد باید آینده پژوهی داشته و برای 25 سال بعد، کنترل جمعیت، جذب سرمایه و زیرساخت ها، نظام برنامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به استانداردسازی برای جلوگیری از هدر رفت آب ضروری است

توجه به استانداردسازی برای جلوگیری از هدر رفت آب ضروری است