مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-29سياسي

جلوگیری از ویلاسازی غیرمجاز در محدوده تلو


اخیرا برخی سودجویان با تخلیه نخاله به طور سازمان دهی شده در اراضی زراعی محدوده ای به وسعت 80 هکتار در تلو با کاربری دیم زار و مسطح کردن محیط به دنبال مهیا کردن محیط به منظور ساخت و ساز غیرمجاز بودند.

- رییس کل دادگستری استان تهران گفت: اخیرا برخی سودجویان با تخلیه نخاله به طور سازمان دهی شده در اراضی زراعی محدوده ای به وسعت 80 هکتار در تلو با کاربری دیم زار و مسطح کردن محیط به دنبال مهیا کردن محیط به منظور ساخت و ساز غیرمجاز بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان تهران با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، علی صالحی دادستان تهران، معاونان قضایی رییس کل دادگستری استان و نمایندگان دستگاه های ذی ربط برگزار شد.

علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اهمیت موضوع صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی گفت: دستگاه های حاضر در این نشست در صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی مسئول هستند و باید در مقابل نسل های آینده پاسخگو باشند؛ چرا که این منابع صرفا متعلق به ما نیست بلکه به آیندگان نیز تعلق دارد.

رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر ضرورت اهتمام بیش از پیش دستگاه های متولی در صیانت از کاربری اراضی اظهار کرد: قانون گذار در تمامی موارد وظایف و تکالیف دستگاه ها را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ویلاسازی غیرمجاز در محدوده تلو

جلوگیری از ویلاسازی غیرمجاز در محدوده تلو