مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-15بين الملل

جنبش جنوب یمن: سفر ولیعهد سعودی به عمان ممکن است آخرین مرحله درگیری یمن بوده باشد


یکی از اعضای رهبری عالی جنبش جنوب یمن و رییس گردهمایی نیروهای مدنی جنوب، پنج شنبه گفت، سفر شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد و نخست وزیر عربستان به عمان پیام های زیادی درباره بسیاری از مسائل به ویژه صلح در یمن دارد.

- یکی از اعضای رهبری عالی جنبش جنوب یمن و رییس گردهمایی نیروهای مدنی جنوب، پنج شنبه گفت، سفر شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد و نخست وزیر عربستان به عمان پیام های زیادی درباره بسیاری از مسائل به ویژه صلح در یمن دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالکریم سالم الساعدی، یکی از اعضای رهبری عالی جنبش صلح آمیز جنوب، رییس گردهمایی نیروهای مدنی جنوب یمن، به اسپوتنیک گفت: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی شخصیتی در حد و اندازه خود است و از تمام قابلیت ها و قدرت های تصمیم گیری برخوردار است.

در سایه افزایش تنش های بین المللی و منطقه ای و تحرکات دریانوردی بین المللی در خلیج عدن و سایر مناطق درگیری بین المللی سفر او به عمان اهمیت می یابد.

السعدی افزود: در حال حاضر تحرکات دریایی بین المللی وجود دارند که جدیدترین آنها دریانوردی ناوگان 45 نیروی دریایی ارتش آزادیبخش خلق چین برای پیوستن به ناوگان 44 نیروی دریایی است که در خلیج عدن حضور دارد.

در کنار این، همچنین تحرکات دیگری، چه در تأسیسات بلحاف در استان شبوه، چه تحرکات و مداخلات آمریکایی ها در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش جنوب یمن: سفر ولیعهد سعودی به عمان ممکن است آخرین مرحله درگیری یمن بوده باشد

جنبش جنوب یمن: سفر ولیعهد سعودی به عمان ممکن است آخرین مرحله درگیری یمن بوده باشد