مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-15سياسي

استقبال کوبا از واردات محصولات دانش بنیان ایرانی


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری که به منظور شرکت در اجلاس سران کشورهای گروه 77 به هاوانا سفر کرده با وزیر علم، فناوری و محیط زیست کوبا دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در کوبا و این که موضوع اجلاس سران گروه 77 به علم و فناوری اختصاص دارد، فضای تعامل و تبادلات علمی فناوری فیمابین را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

وی با بیان این که بزرگترین سرمایه هر کشور نیروهای متخصص آن است و هر دو کشور ایران و کوبا در این زمینه غنی هستند، گفت: در این دو روز، فرصت هایی را در زمینه توسعه همکاری های فناوری مشترک با کوبا مشاهده کردم که کمتر مورد توجه بوده و امیدوارم بتوانیم با تعریف پروژه های مشترک از این فرصت ها استفاده کنیم.

البته معتقدم که نباید همکاری ها را به بیوتکنولوژی و نانو تکنولوژی محدود کرد.

دهقانی در ادامه پیشنهاد حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه کوبا را مثبت ارزیابی کرد و گفت: معاونت علمی هم از حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی در حوزه های مختلف در این نمایشگاه حمایت می کند.

وی از بهداشت و سلامت، دارو، آب، انرژی، مدیریت پسماند و مقابله با تاثیرات تغییرات اقلیمی به عنوان حوزه های اولویت دار همکاری با کوبا یاد کرد و گفت: بسیار مشتاقیم که همزمان با نمایشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کوبا از واردات محصولات دانش بنیان ایرانی

استقبال کوبا از واردات محصولات دانش بنیان ایرانی