مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-27بين الملل

ائتلاف فتح: اخراج آمریکا از عراق اجتناب ناپذیر است


یکی از اعضای ائتلاف «فتح» عراق به رهبری هادی العامری در سخنانی با تاکید بر اجتناب ناپذیر بودن اخراج آمریکایی های اشغالگر از کشورش، گفت که آنها دیگر قادر به بازگشت به عراق نخواهند بود.

- یکی از اعضای ائتلاف فتح عراق به رهبری هادی العامری در سخنانی با تاکید بر اجتناب ناپذیر بودن اخراج آمریکایی های اشغالگر از کشورش، گفت که آنها دیگر قادر به بازگشت به عراق نخواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی الفتلاوی ، یکی از اعضای ائتلاف فتح در گفت وگو با إرث نیوز در این باره اظهار کرد: امروز شاهد این واقعیت هستیم که آمریکا در بسیاری از مواضع، اعم از اقتصادی، نظامی و امنیتی و در هر سطحی دچار تزلزل شده است.

وی گفت: آمریکا امروز چند تکه و متزلزل شده و این درحالی است که ارتش عراق کاملاً آماده است، حشد شعبی به یک سازمان بسیار آماده تبدیل شده است و گروه های مجاهد نیز قوی هستند و آمادگی و رزمی خود را اعلام کرده اند تا اجازه ندهند آمریکایی ها بار دیگر در کشور موضع گیری کنند.

الفتلاوی ادامه داد: آمریکا در حال تلاش برای یافتن مکان دیگری در سراسر مرز عراق و سوریه است تا بتواند مرز بین دو همسایه برادر را کنترل کند و پناهگاه جدیدی برای داعش و دیگران در این مناطق دست و پا کند و درپی آن بهانه ای برای ماندن در دو کشور داشته باشند و در این مسیر درصدد به خدمت گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف فتح: اخراج آمریکا از عراق اجتناب ناپذیر است

ائتلاف فتح: اخراج آمریکا از عراق اجتناب ناپذیر است