مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-19دانش

لیلا حسین زاده، دانشجوی دانشگاه تهران نیست/ محروم از تحصیل شده بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،در پی پخش فیلمی در فضای مجازی از جلسه دفاع یکی از دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با عنوان لیلا حسین زاده که با فرم لباس کمونیست در این جلسه حاضر شده بود و مطالبی را نیز در خصوص این فرقه مطرح کرد، - دانشگاه تهران توضیحاتی را در خصوص جلسه دفاع دانشجوی دانشکده علوم اجتماعی که در فضای مجازی پخش شده ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،در پی پخش فیلمی در فضای مجازی از جلسه دفاع یکی از دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با عنوان لیلا حسین زاده که با فرم لباس کمونیست در این جلسه حاضر شده بود و مطالبی را نیز در خصوص این فرقه مطرح کرد، خبرنگار خبرگزاری دانشجو، از دانشگاه تهران در این خصوص کسب اطلاع کرد که توضیحاتی در این خصوص ارائه شد.

بر اساس اطلاعات کسب شده از معاونت آموزشی دانشگاه تهران: این فرد در نیمسال دوم تحصیلی 1401 _ 1402 در دهمین نیمسال تحصیلی از زمان آغاز تحصیل خود قرار داشته و دانشجوی سنواتی بوده که موضوع آن باید در کمیسیون موارد خاص مطرح می شد.

پس از مطرح شدن شرایط این دانشجو در کمیسیون موارد خاص، این کمیسیون رای به محرومیت از تحصیل این دانشجو در 14 شهریور 1402 داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیلا حسین زاده، دانشجوی دانشگاه تهران نیست/ محروم از تحصیل شده بود

لیلا حسین زاده، دانشجوی دانشگاه تهران نیست/ محروم از تحصیل شده بود