مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-09سياسي

سردار پاکپور: دشمن به دنبال ایجاد احساس ناامنی در سیستان و بلوچستان است


شرایط فضای مجازی نشان می دهد که دشمن حرکتی را شروع کرده تا احساس ناامنی در سیستان و بلوچستان بوجود بیاورد که این احساس ناامنی از خود ناامنی بدتر است.

- فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: شرایط فضای مجازی نشان می دهد که دشمن حرکتی را شروع کرده تا احساس ناامنی در سیستان و بلوچستان بوجود بیاورد که این احساس ناامنی از خود ناامنی بدتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در همایش سران طوایف، مولوی ها و فرماندهان دسته های رزمی منطقه جنوب شرق اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون شاهد برخی از تحرکات در منطقه بوده ایم؛ به طوری که تمام عناصر ضدانقلاب، منافقین و حتی پ.

ک.

ک و گروه های تجزیه طلب که در جغرافیای دیگری از کشور فعالیت دارند به دنبال این هستند که سیستان و بلوچستان را ناامن نشان دهند چون نظام دارد در این منطقه جهت توسعه استان تلاش می کند و برنامه های دولت در این منطقه نشان دهنده این موضوع است.

وی بیان کرد: نگذاریم که این دور پرشتاب خدمت رسانی دولت در سیستان و بلوچستان سرعتش کم و یا قطع شود و ما که در این منطقه ساکن هستیم مسئول تأمین امنیت اینجا خواهیم بود و شما بزرگان این استان هستید و می توانید خیلی تأثیرگذار باشید و از بروز خیلی از اتفاقات جلوگیری کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار پاکپور: دشمن به دنبال ایجاد احساس ناامنی در سیستان و بلوچستان است

سردار پاکپور: دشمن به دنبال ایجاد احساس ناامنی در سیستان و بلوچستان است