مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-20سياسي

دفاع مقدس دانشگاه بزرگی برای تربیت نیرو انسانی بود


دفاع مقدس برکات و در حوزه های مختلف دستاوردهایی برای کشور به همراه داشته است و سال های جنگ، دانشگاه بزرگی برای تربیت و کادرسازی نیروها بوده است و امروز ایران اسلامی در بسیاری از حوزه های خودکفا شده است و متخصصین بسیاری آماده خدمت رسانی هستند.

- ایسنا/قم استاندار قم اضافه کرد: دفاع مقدس برکات و در حوزه های مختلف دستاوردهایی برای کشور به همراه داشته است و سال های جنگ، دانشگاه بزرگی برای تربیت و کادرسازی نیروها بوده است و امروز ایران اسلامی در بسیاری از حوزه های خودکفا شده است و متخصصین بسیاری آماده خدمت رسانی هستند.

سید محمد آقامیری پیش از ظهر چهارشنبه 29 شهریور در مراسم بزرگداشت آغاز هفته دفاع مقدس که در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز به دفاع مقدس باید پرداخته شود چرا که منافقین داخلی و دشمنان خارجی نمی خواهند سال های جنگ تحمیلی دفاع مقدس خوانده شود و آنان به دنبال تقدس زدایی از دفاع مقدس هستند.

استاندار قم افزود: موضوع اصلی این است که جمهوری اسلامی شروع کننده جنگ نبوده است، بلکه ایران در مقام دفاع در این صحنه حضور یافت و آغازکننده جنگ رژیم بعثی عراق علیه ملت ایران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس دانشگاه بزرگی برای تربیت نیرو انسانی بود

دفاع مقدس دانشگاه بزرگی برای تربیت نیرو انسانی بود