مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-02اجتماعي

سیل 150 میلیاردتومان به مشگین شهر خسارت وارد کرد


فرماندار مشگین شهر از آسیب 19 روستای این شهرستان در اثر وقوع سیل خبر داد و گفت: سیل در این شهرستان 150 میلیاردتومان خسارت به بار آورده است.

- ایسنا/اردبیل فرماندار مشگین شهر از آسیب 19 روستای این شهرستان در اثر وقوع سیل خبر داد و گفت: سیل در این شهرستان 150 میلیاردتومان خسارت به بار آورده است.

شهرام محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در اثر بارش باران به صورت رگباری در شهرستان مشگین شهر و طغیان رودخانه های اهرچایی و مشگین چایی 19 روستای بخش های مرکزی، قصابه و مرادلو دچار آسیب شدند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از اهر چای در شهرستان مشگین شهر واقع شده و روستاهای واقع در مسیر اهرچای در محدوده مشگین شهر دچار آبگرفتگی کامل شدند، خاطرنشان کرد: براثر طغیان مشگین چایی 9 روستای بخش مرکزی شامل حاجی لو، جبدرق، توبنق، دوست بیگلو، صاحب دیوان، کوجنق و ساریخانلو، عربلو و آق درق، 5 روستای بخش قصابه شامل خانکندی، آق دیوار، نیاز سویی، خان باجی و ساطی علیا و 4 روستای بخش مرادلو شامل کنچوبه، مشیران، چرچلو و قره آغاج کلان خسارت های فراوانی را متحمل شدند.

فرماندار مشگین شهر تصریح کرد: خسارات عمدتاً به مزارع و باغات، شالیزارها و صیفی جات وارد شده که بخش عمده ای از این زمین ها در حریم رودخانه ها قرار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل 150 میلیاردتومان به مشگین شهر خسارت وارد کرد

سیل 150 میلیاردتومان به مشگین شهر خسارت وارد کرد