مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 18:152023-09-06سياسي

ترقی: دولت در فراهم کردن کردن امکانات، از زائران اربعین امسال نمره قبولی گرفت


دولت سیزدهم با تفکر انقلابی در جهت معنویت و این ارزش فرهنگی بسیار عظیم در جامعه اسلامی توانسته در فراهم کردن کردن امکانات زائران اربعین امسال نمره قبولی بگیرد.

- حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم اربعین امسال و مدیریت دقیق این مراسم باشکوه در دو کشور ایران و عراق، گفت: همانطور که همگان استقبال مردم دو کشور ایران و عراق در مراسم اربعین و مراسم جاماندگان را شاهد بود، در می یابیم که این مراسمات با یک برنامه ریزی درست و دقیق توسط دو دولت عراق و ایران است.

وی افزود: امسال به نسبت سال گذشته استقبال مردم بسیار گسترده تر از سال های پیش بود و میزان شرکت مردم در راهپیمایی عراق و جاماندگان ایران نشان دهنده این است که مردم مسلمان دو کشور به اهمیت و جایگاه اربعین در معادلات سیاسی، به خصوص قدرت نرم شیعه پی برده اند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه گفت: امت حزب الله با بصیرت خود دریافتند که نقش اربعین در خنثی کردن توطئه های دشمن و همچنین افزایش قدرت نرم مسلمان ها در عرصه بین المللی چقدر زیاد است و همین مسئله موجب شده نگرانی زیادی بین دشمنان اسلام به وجود آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترقی: دولت در فراهم کردن کردن امکانات، از زائران اربعین امسال نمره قبولی گرفت

ترقی: دولت در فراهم کردن کردن امکانات، از زائران اربعین امسال نمره قبولی گرفت