مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-23سياسي

افتتاح و یا کلنگ زنی 150 پروژه به مناسبت هفته دولت در دزفول


به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، 150 پروژه در مناطق شهری و روستایی دزفول کلنگ زنی و یا بهره برداری خواهد شد.

- دزفول- فرماندار ویژه دزفول گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، 150 پروژه در مناطق شهری و روستایی دزفول کلنگ زنی و یا بهره برداری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا خردمند پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول که در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد برگزار شد ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دولت، هفته بسیج کارمندی و روز پزشک اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقویت وحدت بین دولت و مردم است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش ارتباط میان مردم و مسئولان در هفته دولت، افزود: در راستای خدمت رسانی به مردم و اجرای عدالت در تقسیم امکانات و خدمات از ابتدای امسال بازدیدهای بسیار زیادی از نقاط مختلف شهرستان شامل روستاها، بخش ها، مناطق حاشیه ای و دستگاه های مختلف داشته ایم تا بتوانیم برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم برنامه ریزی های دقیقی داشته باشیم که در این راستا مصوبات خوبی انجام شده که برخی انجام و برخی دیگر در حال انجام هستند.

فرماندار ویژه دزفول تصریح کرد: آن مطالبات و دغدغه هایی را که در دیدارهای مکرر با مردم به دست آورده ایم از طریق مسئولان استانی و کشوری با همکاری نماینده دزفول در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و یا کلنگ زنی 150 پروژه به مناسبت هفته دولت در دزفول

افتتاح و یا کلنگ زنی 150 پروژه به مناسبت هفته دولت در دزفول