مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-12اقتصادي

2100 کیلو گوشت غیربهداشتی در کرمانشاه امحاء شد


به گفته رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه، در 24 ساعت گذشته بیش از 2100 کیلو گوشت و فرآورده خام دامی غیربهداشتی در کرمانشاه کشف و از چرخه مصرف مردم خارج شد.

- دکتر تورج کرمیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته بیش از 2100 کیلوگرم گوشت و فرآورده های خام دامی غیرقابل مصرف از سطح مراکز عرضه در شهرستان کرمانشاه جمع آوری و با دستور مقام قضایی به طریق کاملا بهداشتی امحاء و از چرخه مصرف خارج شد.

کرمیان با اشاره به بازدید مستمر از واحدهای عرضه گوشت و فرآورده های خام دامی در شهرستان، گفت: اکیپ های دامپزشکی به طور مستمر در حال نظارت بر عرضه فرآورده های خام دامی در سطح رستوران ها، کبابی ها، مرغ فروشی ها، قصابی ها، فروشگاه ها و تمامی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بوده و اجازه نخواهند داد گوشت و فرآورده های دامی فاسد به سفره مردم برسد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با اشاره به پای کار بودن پنج اکیپ دامپزشکی برای نظارت بر عرضه فرآورده های خام دامی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در شهرستان، ادامه داد: در حال حاضر بیش از هزار واحد عرضه فرآورده های خام دامی در شهرستان کرمانشاه فعال است که به طور مستمر از آنها بازدید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2100 کیلو گوشت غیربهداشتی در کرمانشاه امحاء شد

2100 کیلو گوشت غیربهداشتی در کرمانشاه امحاء شد