مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-30سياسي

دریادار فتاحی: ماموریت ناوگروه 86 آموزش ها را مدرن کرد


فرمانده ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش با اشاره به ماموریت این ناوگروه، گفت: بالا رفتن توان تاب‍آوری، پرورش نیروی انسانی توانمند، مدیریت دانش و مدرن سازی آموزش ها و تجربیات و باور به توانستن از مهم ترین دستاورد های این ماموریت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست تخصصی تبیین دستاورد های ناوگروه 86 نیروی دریایی و نقش این نیرو در تامین امنیت بین المللی اقیانوس ها و توسعه دریامحور صبح امروز در تالار کنفرانس شهید ستاری دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

دریادار مجتبی محمدی عضو هیات علمی دافوس و دبیر این نشست، اظهار کرد: پیرو بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در شرفیابی کارکنان ناوگرو 86 و خانواده های این عزیزان به محضر ایشان در خصوص لزوم تبیین دستاورد های نیروی دریایی بویژه ماموریت ناوگروه 86؛ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش به عنوان یکی از مراجع علمی نیرو های مسلح در لبیک به فرمان رهبر انقلاب، یک کارگروه تخصصی را برای تبیین دستاورد های نیروی دریایی و این ماموریت اثربخش در معاونت پژوهش دانشگاه فراهم کرد که یکی از اقدامات آن برگزاری نشست تخصصی امروز بود.

وی افزود: در این نشست، فرمانده ناوگروه 86 و تعدادی از مسئولان نیروی دریایی ارتش و اساتید و کارشناسان حوزه های علوم سیاسی، اقتصادی، حقوقی و روابط بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار فتاحی: ماموریت ناوگروه 86 آموزش ها را مدرن کرد

دریادار فتاحی: ماموریت ناوگروه 86 آموزش ها را مدرن کرد