مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 19:052023-08-26ورزشي

340 هزار نفر از ابتدای امسال وام ازدواج دریافت کردند


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: 340 هزار نفر از ابتدای امسال وام ازدواج دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحید یامین پور دبیر شورای عالی جوانان و معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به مناسبت هفته دولت گزارشی از عملکرد معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ارائه کرد.

وی در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به سوالی برنامه مبنی بر اینکه آیا کشور ایران جوان است، گفت: ایران هنوز جوان است اما نمودار جمعیت جوان کشور نزولی است.

یامین پور تصریح کرد: اگر سن جوانی را 18 تا 35 سال در نظر بگیریم، در 6، 7 سال اخیر 4 میلیون از جمعیت 25 میلیونی جوان کشور کم شده که این به دلیل سیاست های غلط کنترل جمعیت در دهه 70 است که در دهه اخیر خودش را نشان داده است.

یامین پور در خصوص سیاست های جمعیتی کشور اظهار داشت: سال گذشته قانون جوانی جمعیت تصویب شد و ستاد ملی جوانی جمعیت به ریاست رییس جمهور و با عضویت بیش از 20 دستگاه شکل گرفت که سیاست های جمعیتی از این ستاد ملی بیرون می آید که بیش از 70 ماده است.

وی ادامه داد: ما در وزارت ورزش و جوانان چند مأموریت مشخص در این خصوص داریم که یکی از آنها حمایت از تشکل های فعال در حوزه جوانی جمعیت است و ما موظف به حمایت از آنها هستیم و طبق قانون باید یک سوم منابع حمایتی خود را صرف این تشکل ها کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

340 هزار نفر از ابتدای امسال وام ازدواج دریافت کردند

340 هزار نفر از ابتدای امسال وام ازدواج دریافت کردند