مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-01ورزشي

ورزشکاران بومی و محلی خراسان رضوی محروم از سالن اختصاصی


رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: متأسفانه ورزشکاران بازی های بومی محلی در شهرستان های خراسان رضوی به خصوص دختران از سالن اختصاصی برای تمرین و برگزاری مسابقات برخوردار نیستند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: متأسفانه ورزشکاران بازی های بومی محلی در شهرستان های خراسان رضوی به خصوص دختران از سالن اختصاصی برای تمرین و برگزاری مسابقات برخوردار نیستند.

محمد رضا خوش باطن در حاشیه اختتامیه مسابقات پسران و دختران هفت سنگ منطقه 2 خراسان رضوی گرامیداشت شهدای هفته دولت که در کاشمر برگزار شد به ایسنا، افزود: علیرغم اینکه برای حضور در بخش پسران این دوره از مسابقات 7 تیم از کاشمر، کوهسرخ، خلیل آباد، بردسکن، مه ولات و بجستان اعلام آمادگی کرده بودند اما فقط سه تیم حضور یافتند.

وی با بیان اینکه در پایان مسابقات تیم های بخش فرح دشت و بخش مرکزی کاشمر و مه ولات به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند، اظهار کرد: در بخش دختران نیز از 5 تیم نیز از دو بخش شهرستان های کاشمر، خلیل آباد، بردسکن، مه ولات حضور داشتند.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی بیان کرد: در بخش دختران نیز خلیل آباد و بخش فرح دشت و مرکزی کاشمر نیز به ترتیب توانستند مقاوم اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران بومی و محلی خراسان رضوی محروم از سالن اختصاصی

ورزشکاران بومی و محلی خراسان رضوی محروم از سالن اختصاصی