مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:352023-08-24سياسي

شهید رجایی جریان سازی قوی را در خدمت رسانیِ مردم به تصویر کشید


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: شهید رجایی با تمام توان در خدمت به مردم چیزی کم نگذاشت و جریان سازی قوی را در خدمت رسانی به تصویر کشید و به شدت مراقب این بود همه خدمات و حرکات یک دولتمرد در محضر خداست.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: شهید رجایی با تمام توان در خدمت به مردم چیزی کم نگذاشت و جریان سازی قوی را در خدمت رسانی به تصویر کشید و به شدت مراقب این بود همه خدمات و حرکات یک دولتمرد در محضر خداست.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز دوم شهریورماه در مراسم آغاز هفته دولت و مراسم تجدید میثاق مسئولان استان کرمان با شهدا و سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، در گلزار هدای این شهر اظهار کرد: هفته دولت سالروز شهادت دو جلوه خدمت مخلصانه و فرصتی است تا دولتمردان عملکرد خود را در خدمت، برای مردم بیان کنند.

وی با تاکید بر اینکه در این هفته باید عملکرد دولت برای مردم بیان شود، افزود: شهید رجایی با تمام توان در خدمت به مردم چیزی کم نگذاشت و جریان سازی قوی را در خدمت رسانی به تصویر کشید و به شدت مراقب این بود همه خدمات و حرکات یک دولتمرد در محضر خداست.

امام جمعه کرمان گفت: دولتمردان بایستی از این دو شهید الگو گرفته و دولت سیزدهم خدمات گسترده ای به مردم ارائه کند ضمن اینکه خدمات ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید رجایی جریان سازی قوی را در خدمت رسانیِ مردم به تصویر کشید

شهید رجایی جریان سازی قوی را در خدمت رسانیِ مردم به تصویر کشید