مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 20:152023-09-20سياسي

اراده ملت جنگ ترکیبی دشمن را شکست می دهد


فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی با بیان اینکه ملت ایران در عرصه 8 سال دفاع مقدس توانست اراده خودش را به منصه ظهور برساند، گفت: در جنگ ترکیبی نیز با حضور و اراده ملت نقشه های دشمن نقش بر آب شده و شکست می خورد.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی با بیان اینکه ملت ایران در عرصه 8 سال دفاع مقدس توانست اراده خودش را به منصه ظهور برساند، گفت: در جنگ ترکیبی نیز با حضور و اراده ملت نقشه های دشمن نقش بر آب شده و شکست می خورد.

سرهنگ حمید جانباز امروز چهارشنبه، 29 شهریور ماه در نشست خبری ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره 437 شهید شهرستان بندر انزلی اظهار کرد: در 8 سال جنگ تحمیلی ما با استکبار جهانی جنگیدیم و عراق فقط نماینده آنها در جبهه جنگ بود.

فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی با بیان اینکه ملت ایران در عرصه 8 سال دفاع مقدس توانست در برابر دشمن بایستد و اراده خودش را به منصه ظهور برساند، تصریح کرد: این سرآغاز راه بود و بعد از آن دشمن همه عرصه ها را برای ملت ما تبدیل به جنگ کرد.

وی افزود: در حوزه عملی دانشمندان را ترور کرد، در حوزه اقتصادی تحریم ها را تحمیل کرد، در فرهنگ، سیاست، دیپلماسی، محیط زیست و حتی سلامت جنگ تمام عیار را علیه ملت ما به راه انداخته ولی همانگونه که در عرصه جنگ تحمیلی با اراده ملت ایران تبدیل به قدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده ملت جنگ ترکیبی دشمن را شکست می دهد

اراده ملت جنگ ترکیبی دشمن را شکست می دهد