مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-17سياسي

حیدری: سپاه پاسداران مصداق بارز حفاظت از مردم و ایجاد امنیت پایدار در کشور است


نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص اقدام سپاه در حفاظت از مرزهای کشور، گفت: مصداق بارز تضمین امنیت، حفاظت از مردم و ایجاد امنیت پایدار در کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، باتوجه به نزدیک شدن به پایان اولتیماتوم ایران به عراق برای خلع سلاح پایگاه های گروهک های تروریستی تجزیه طلب در اقلیم کردستان، نیروی زمینی سپاه پاسداران در راستای حفاظت از مرزهای شمال غرب کشور اقدام به تجهیز این مرزها نموده است.

در همین راستا شهریار حیدری نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرنگار باشگاه توانا در خصوص این اقدام سپاه در حفاظت از مرزهای کشور، گفت: نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی مسئول حفظ امنیت کشور هستند.

مصداق بارز تضمین امنیت، حفاظت از مردم و ایجاد امنیت پایدار در کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در وهله اول عراق یک کشور دوست و همسایه است و ما تمایلی نداریم یک سری موضوعات در داخل خاک این کشور سبب برهم زدن امنیت داخلی آن شود.

نماینده قصرشیرین و سرپل ذهاب در مجلس با اشاره به شکل گیری پایگاه های تجزیه طلب در خاک عراق، عنوان کرد: یک تفاهم نامه امنیتی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مرکزی عراق شکل گرفت بگونه ای که طبق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: سپاه پاسداران مصداق بارز حفاظت از مردم و ایجاد امنیت پایدار در کشور است

حیدری: سپاه پاسداران مصداق بارز حفاظت از مردم و ایجاد امنیت پایدار در کشور است