مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-02حوادث

دستگیری قاتل جوان اصفهانی حین فرار از کشور


رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری فردی که پس از ارتکاب قتل و سوزاندن جسد مردی 35 ساله قصد فرار از کشور را داشت،خبر داد.

- سرهنگ حسین ترکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 28 مرداد ماه سال جاری خانمی به کلانتری 12 خورزوق مراجعه و عنوان کرد که فرزندش مفقود شده و هیچ خبری از وی خبر ندارد.

پس از اظهارات این خانم پرونده ای تشکیل و موضوع برای رسیدگی در دستور کار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی شهرستان برخوار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان برای انجام تحقیقات ابتدا به محل زندگی فرد مفقود شده رفتند که در بررسی دقیق صورت گرفته آثاری از خون فرد مورد نظر را مشاهده و در ادامه با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و تحقیق از همسر، دوستان و همسایگان نهایتاً دریافتند یکی از دوستان فرد مفقود شده آخرین بار به منزل او رفته و صدای دعوا و درگیری بین آنها هم از داخل منزل شنیده شده است.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: برای کشف راز گم شدن مرد جوان بلافاصله فرد مذکور در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفت و نهایتاً پس از چند روز کار ویژه پلیسی مشخص شد وی قصد فراراز کشور را دارد که بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم در جریان قرار گرفته و خودروی حامل وی در جاده قم _ تهران متوقف و پس از دستگیری به پلیس آگاهی استان اصفهان انتقال ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل جوان اصفهانی حین فرار از کشور

دستگیری قاتل جوان اصفهانی حین فرار از کشور