مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-18سياسي

ضرورت بکارگیری علوم و فناوری روز متناسب با نیازهای روز یا تهدیدات آینده


معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از برگزاری نخستین همایش تخصصی جایگاه علم و فناوری حوزه سلامت در دفاع مقدس در روز پنجم مهرماه سال جاری در 11 محور اصلی به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد.

- پناهی در نشست همایش تخصصی جایگاه علم و فناوری حوزه سلامت در دفاع مقدس: ضرورت بکارگیری علوم و فناوری روز متناسب با نیازهای روز یا تهدیدات آینده معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از برگزاری نخستین همایش تخصصی جایگاه علم و فناوری حوزه سلامت در دفاع مقدس در روز پنجم مهرماه سال جاری در 11 محور اصلی به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت برگزاری همایش تخصصی جایگاه علم و فناوری حوزه سلامت در دفاع مقدس نشستی با حضور دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، سردار فتحیان، رییس مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و رؤسای کمیته های همایش برگزار شد.

دکتر یونس پناهی در این نشست با بیان اینکه این همایش در حوزه سلامت مقدمه ای برای برگزاری کنگره سراسری سال آینده است، تصریح کرد: انتظار می رود در این همایش محتوای مورد نیاز در حوزه سلامت برای کنگره سراسری سال آینده تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بکارگیری علوم و فناوری روز متناسب با نیازهای روز یا تهدیدات آینده

ضرورت بکارگیری علوم و فناوری روز متناسب با نیازهای روز یا تهدیدات آینده