مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-06اجتماعي

خدمت در موکب امام حسین (ع) حس معنوی خاصی دارد


مسئول موکب امام رضا (ع) ملایر گفت: خدمت در موکب امام حسین (ع) حس معنوی خاصی دارد که با هیچ چیزی قابل قیاس نیست.

- همدان- مسئول موکب امام رضا (ع) ملایر گفت: خدمت در موکب امام حسین (ع) حس معنوی خاصی دارد که با هیچ چیزی قابل قیاس نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امسال همزمان با اربعین حسینی 12 موکب در شهرستان ملایر برپا شده که این 12 موکب در نقاط مختلف شهری و روستای مشغول خدمات دهی به زائرین حسینی هستند.

علاوه بر این موکب بقیه الله (عج) برون مرزی ملایر نیز برای اولین سال است که در 1900 کیلومتری حرم امام حسین (ع) در شهر کربلا برپا شده و مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین است.

یکی از موکب های شهر ملایر موکب امام رضا (ع) است که در کیلومتر 2 جاده ملایر از سمت ملایر به سمت جاده اراک در ورودی مجتمع اقامتی الماس برپا شده است.

روزانه 800 تا یک هزار و 600 پرس غذا روزانه توزیع می کنیم منوچهر صحرانورد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه موکب امام رضا (ع) از هشتم شهریور ماه فعالیت خود را در راستای خدمات دهی به زائران حسینی شروع کرده است، اظهار کرد: این فعالیت ها تا 18 شهریور ماه ادامه داد.

مسئول موکب امام رضا (ع) ملایر افزود: این موکب به صورت موکب رفت و برگشت است و خدمات مختلفی از جمله ویزیت رایگان و دارو، توزیع غذای گرم و میان وعده و چای و… را به زائران ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت در موکب امام حسین (ع) حس معنوی خاصی دارد

خدمت در موکب امام حسین (ع) حس معنوی خاصی دارد