مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 19:552023-09-07بين الملل

سفر رییس کمیسیون اروپا به امارات و دیدار با «بن زاید»


رییس کمیسیون اروپا ضمن سفر به امارات با «محمد بن زاید آل نهیان» دیدار و با او درباره تحولات منطقه ای و بین المللی و روابط ابوطبی و اتحادیه اروپا بحث و تبادل نظر کرد.

- رییس کمیسیون اروپا ضمن سفر به امارات با محمد بن زاید آل نهیان دیدار و با او درباره تحولات منطقه ای و بین المللی و روابط ابوطبی و اتحادیه اروپا بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، محمد بن زائد آل نهیان رییس امارات متحده عربی امروز پنجشنبه میزبان اورسولا فون در لاین رییس کمیسیون اروپا بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری دولتی امارات (وام) رییس امارات در این دیدار که در ابوظبی برگزار شد، جنبه های مختلف همکاری و کار مشترک بین امارات و اتحادیه اروپا و راه های تقویت آن در جهت تأمین منافع مشترک دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بن زائد و این مقام اروپایی در این دیدار تعدادی از موضوعات و مسائل منطقه ای و بین المللی را مورد بررسی قرار دادند و در مورد آنها تبادل نظر کردند.

در این نشست همچنین در مورد کنفرانس اعضای کنوانسیون چارچوب سازمان ملل متحد در مورد تغییرات آب و هوا (COP28) که امارات در پایان سال جاری میزبان آن خواهد بود، صحبت شد و طرفین بر اهمیت تقویت همکاری های بین المللی برای یافتن راه حل های مؤثر در خصوص چالش های مشترک جهانی و مسائل مهمی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس کمیسیون اروپا به امارات و دیدار با «بن زاید»

سفر رییس کمیسیون اروپا به امارات و دیدار با «بن زاید»