مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-25اقتصادي

کاهش وابستگی به کالاهای خارجی مورد استفاده در صنعت گاز


رییس امور تخصصی بازرگانی شرکت ملی گاز ایران از کاهش وابستگی به کالاهای خارجی تخصصی مورد استفاده در صنعت گاز در دو سال اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حمید نجفی، رییس امور تخصصی بازرگانی شرکت ملی گاز ایران از کاهش وابستگی به کالاهای خارجی تخصصی مورد استفاده در صنعت گاز در دو سال اخیر خبر داد و در آستانه هفته دولت اظهار کرد: این مهم با استفاده از ظرفیت های موجود در قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، قانون جهش تولید دانش بنیان، آیین نامه های اجرایی مرتبط با دو قانون یاد شده، حل وفصل شکایات و اختلاف های فنی بین کارفرمایان و تولیدکنندگان کالا انجام می شود.

وی افزود: شناسایی منابع داخلی جدید برای خودکفایی کالا از طریق بازدید از نمایشگاه ها، هماهنگی و همکاری در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی حوزه گاز، فرهنگ سازی استفاده بهینه از فناوری های نو و ایجاد فرهنگ دانش محور بر پایه پذیرش مخاطره ها برای مصرف کنندگان کالای نو از دیگر اقدام های این امور در دو سال اخیر است.

رییس امور تخصصی بازرگانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: با توجه به نقش راهبردی خودکفایی کالا در ساخت و تولید اقلام مورد نیاز تولید، انتقال، توزیع و کاهش ناترازی گاز، همچنین مسئولیت اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش وابستگی به کالاهای خارجی مورد استفاده در صنعت گاز

کاهش وابستگی به کالاهای خارجی مورد استفاده در صنعت گاز