مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-29اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 634 پروژه در هفته دولت در کلاله


در هفته دولت در این شهرستان 634 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

- فرهاد شیبک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت 634 پروژه در شهرستان کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد، 106 پروژه با اعتبار 3 هزار و 170 میلیارد ریال عمرانی و 528 پروژه با اعتبار یک هزار و 121 میلیارد ریال اقتصادی است که اجرای آنها برای 606 نفر فرصت شغلی ایجاد می کند.

فرماندار کلاله افزود: از مجموع این پروژه ها، 528 پروژه اقتصادی و 87 پروژه عمرانی قابل بهره برداری است و علاوه بر آن عملیات اجرایی 19 پروژه عمرانی هم در این ایام آغاز شد.

شیبک با اشاره به افزایش 50 درصدی تعداد و 160 درصدی اعتبارات پروژه های هفته دولت امسال کلاله در مقایسه با سال گذشته، گفت: طرح های آبرسانی، آسفالت راه روستایی، فضای آموزشی چهار کلاسه روستای کسر پیشکمر ، مسکن روستایی، واحد تولیدی باطری خودرو و شرکت خشکبار به بهره برداری و همچنین ساخت ساختمان اداری شرکت گاز شهر فراغی و سالن روباز آمفی تئاتر شهرداری کلاله در این هفته آغاز شد.

وی اضافه کرد: تمام همت دولت بر این است که پروژه های نیمه تمام با سرعت به بهره برداری برسد و در استان گلستان نیز اولویت مدیریت استان، توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 634 پروژه در هفته دولت در کلاله

افتتاح و کلنگ زنی 634 پروژه در هفته دولت در کلاله