مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 16:152023-08-23سياسي

مسابقات قرآن بسیج شمالغرب شیراز برگزار شد


سی امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج  توسط تعلیم و تربیت سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز با حضور 200 نفر از بسیجیان سه حوزه مقاومت بسیج خواهران  در 20 رشته برگزار شد.

- ایسنا/فارس سی امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج  توسط تعلیم و تربیت سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز با حضور 200 نفر از بسیجیان سه حوزه مقاومت بسیج خواهران  در 20 رشته برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز چهارشنبه اول شهریور در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن و عترت بسیج به خبرنگاران گفت: این برنامه فرهنگی، در سطوح حوزه و پایگاه های بسیج و در قالب طرح فرزندان قرآن دوست برای گروه های سنی کودک و نوجوان برگزار شد.

سرهنگ غلامعلی احمدی جابری گفت: در این مسابقات، شرکت کنندگان در گروه های سنی کمتر از شش سال و بالای شش سال به شکل گروهی و فردی، شرکت کرده و رقابت داشتند.

او با بیان اینکه شرکت کنندگان این مسابقات در 20 رشته با هم رقابت داشتند، گفت: نفرات برتر این مسابقات به مرحله ناحیه ای که مهرماه برگزار خواهد شد، راه می یابند.

احمدی جابری اضافه کرد: در این روزها که شاهد هتاکی استکبار جهانی و عوامل شیطان، نسبت به مقدسات به ویژه قرآن هستم، هر تلاشی برای گسترش گرایش به سمت کلام وحی و تعمیق باورهای دینی و آشنایی بیشتر افراد به مفاهیم قرآنی، خصوصا نسل جوان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قرآن بسیج شمالغرب شیراز برگزار شد

مسابقات قرآن بسیج شمالغرب شیراز برگزار شد