مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-23فرهنگي

نظری: نمایش میدانی مخاطب را به باور می رساند


مدیرکل هنرهای نمایشی با تقدیر از نمایش «تنها تر از مسیح» گفت: نمایش های بزرگ میدانی بخاطر فضای واقعی و رئال به شدت می توانند مخاطب را جادو کنند و او را به باور برساند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، نمایش و تئاتر از اساس شاید بهترین راه برای انتقال یک مفهوم و یک معنا به مخاطبینش باشد، تنهاتر از مسیح به همین دلیل اجرا می شود تا یکی از عالی ترین معانی جهان یعنی قیام حسینی را در بهترین قالب ممکن ارائه کند.

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی به اجرای فصل جدید نمایش تنهاتر از مسیح اشاره کرد و با بیان اینکه از تمام مؤسسات و مجموعه هایی که در حمایت و اجرای نمایش های بزرگ میدانی اقدام می کنند، کمال تشکر و قدردانی را داریم، گفت: این نمایش یک نمونه‎ از گونه ای از نمایش در دنیاست که بسیاری از کشورهای پیشرو در عرصه نمایش از آن بهره برداری می کنند و بسیاری از مفاهیم از طریق نمایش های بزرگ میدانی انقال داده می شود.

او به تجربه موفق اجرای نمایش های میدانی در کشورمان پرداخت و افزود: نمایش هایی که اخیراً با موضوعات دینی و مذهبی و انقلابی در تهران و نقاط مختلف کشور برگزار می شود، تاثیرات زیادی را به همراه خواهد داشت.

این اجراها با اینکه در ماه های مختلف و در ایام سرما و گرما برگزار می شود، برای مخاطب جذابیت دارد و از آن استقبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: نمایش میدانی مخاطب را به باور می رساند

نظری: نمایش میدانی مخاطب را به باور می رساند