مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 00:102023-08-28سياسي

خاطره خوب و بد آقامیرسلیم از مجلس یازدهم چه بود؟


نماینده تهران با بیان اینکه بعد از پایان دوره نمایندگی به انتقال تجارب به نسل جوان خواهد پرداخت، یک خاطره خوب و بد از مجلس یازدهم بیان کرد.

- سیدمصطفی آقامیرسلیم نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس در خصوص روند انتخابات در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفت : اقداماتی که درباره انتخابات باید صورت گیرد در سه محور قانونی، اجرایی و تبلیغات انتخاباتی است.

وی با اشاره به اقدامات قانونی و با بیان اینکه قانون انتخابات تصویب و برای اجرا ابلاغ شده است، گفت: قانون مکمّل آن به حوزه های انتخاباتی برمی گردد که در دستور کار مجلس قرار دارد و امید است به­ گونه ای پیش برود که برای انتخابات آتی مفید باشد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه موضوع عدالت انتخاباتی سخت وابسته است به تعریف حوزه ها، افزود: اکثر حوزه ها تک­ نماینده هستند و شناخت مردم از نامزدها به خوبی صورت می­ پذیرد و پاسخگویی نمایندگان در این حوزه ها به مردم که موکّلانشان هستند، به خوبی می ­تواند صورت گیرد.

آقامیرسلیم با بیان اینکه 174 حوزه انتخابیه به همین صورت­ هستند، افزود: اما حوزه ­های دیگری هم وجود دارد که تعداد نمایندگان شان در نهایت 2 تا 30 نفر است و هرچه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره خوب و بد آقامیرسلیم از مجلس یازدهم چه بود؟

خاطره خوب و بد آقامیرسلیم از مجلس یازدهم چه بود؟