مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-15سياسي

امام جمعه گنبدکاووس: برهم زدن امنیت و وحدت دو هدف مهم دشمن در بحران سازی است


برهم زدن امنیت و وحدت مردم دو هدف مهم دشمن در مسئله بحران سازی است و رهبر معظم انقلاب هم در جملاتی شیوا این توطئه دشمن را خوابی بیش ندانستد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در جمع نمازگزاران در مصلی امام جعفر صادق(ع) اظهارکرد: نقشه دشمن بحران سازی در کشور است  و قصد دارد همان کاری که در سوریه انجام داد را در ایران اسلامی اجرا کند و بحران سازی کند.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: دشمن از ظرفیت بانوان غافل نشده است و در توطئه جدید خود قصد دارد تا با استفاده از این ظرفیت، در کشور تحریک و حساسیت سیاسی ایجاد کند.

  وی تصریح کرد: برهم زدن امنیت و وحدت مردم دو هدف مهم دشمن در مسئله بحران سازی است و رهبر معظم انقلاب هم در جملاتی شیوا این توطئه دشمن را خوابی بیش ندانستد و در پاسخ، شعر معروف شتر در خواب بیند پنبه دانه را زمزمه کردند.

* دانشگاه ها و مراکز تبلیغی محور توطئه دشمن وی ادامه داد: محور توطئه جدید دشمن، دانشگاه ها و مدارس ،و مراکز تبلیغی است، همه ما باید مراقب و دقت لازم و انسجام برنامه ریزی شده داشته باشیم تا این جنگ ترکیبی، تاثیر منفی در ما نداشته باشد.

ترابی با اشاره به تحقیر آمریکا توسط غرب گفت: در اجلاس گروه 20 با محوریت اقتصادی اروپا و آمریکا، کشورهای غربی برای حمایت از اوکرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه گنبدکاووس: برهم زدن امنیت و وحدت دو هدف مهم دشمن در بحران سازی است

امام جمعه گنبدکاووس: برهم زدن امنیت و وحدت دو هدف مهم دشمن در بحران سازی است