مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-19ورزشي

اجتماع بزرگ عاشوراییان در بروجرد برگزار می شود


جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: اجتماع بزرگ عاشورایی بسیجیان در پنجم مهرماه در شهرستان برگزار می شود، همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرای سرودهای حماسی در محلات و میادین اصلی شهر توسط پایگاه های بسیج برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سرهنگ غلامرضا شجاعی پیش از ظهر امروز جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد در نشست خبری با رسانه ها گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 180 برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امسال هفته دفاع مقدس با شعار ما متحدیم برگزار می شود، افزود: 29 شهریور اجتماع پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس و استماع بیانات رهبری در کانون بسیج بروجرد برگزار می شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: 30 شهریور دیدار با امام  جمعه و سپس غبارروبی گلزار شهدا با حضور مردم و مسئولان و خانواده های معظم شهدا برگزار می شود.

شجاعی با اشاره به اجرای شامگاه یاد یاران در کلیه پایگاههای مقاومت شهری و روستایی در هفته دفاع مقدس، افزود: در هفته دفاع مقدس نمایشگاه بسیج سازندگی در مصلی امام خمینی(ره) بروجرد برپا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ عاشوراییان در بروجرد برگزار می شود

اجتماع بزرگ عاشوراییان در بروجرد برگزار می شود