مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-18اجتماعي

توسعه متوازن دانش آموزان با پذیرش 50 درصد آنها در هنرستان ها


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از اهتمام به پذیرش 50 درصد دانش آموزان پایه نهم در رشته‎های فنی و مهارتی در هنرستان ها خبر داد و گفت: - ایسنا/یزد معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از اهتمام به پذیرش 50 درصد دانش آموزان پایه نهم در رشته‎های فنی و مهارتی در هنرستان ها خبر داد و گفت: در همین راستا نیز چهار هنرستان جوارکارخانه‎ای دیگر در سال تحصیلی جدید راه اندازی می‎شود.

علیرضا کمالیان امروز دوشنبه 27 شهریورماه و چند روز مانده به بازگشایی رسمی مدارس، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل مهاجرت پذیری یزد نمی توان پیش بینی دقیقی در مورد آمار دانش آموزان دوره متوسطه در سال تحصیلی جدید داشت ولی براساس آمارهای سال تحصیلی گذشته، استان یزد در دوره اول متوسطه دارای 62 هزار و 276 دانش آموز است که در 352 مدرسه تحصیل کردند.

وی افزود: تعداد دانش آموزان دوره متوسطه دوم استان در سال تحصیلی گذشته در بخش نظری نیز 26 هزار و 163 دانش آموز در قالب 180 مدرسه و در بخش هنرستان نیز 20 هزار و 584 دانش آموز در قالب 133 هنرستان بوده است.

کمالیان در ادامه مهمترین برنامه این روزهای آموزش و پرورش استان را اجرای دقیق پروژه مهر شامل مجموعه اقدامات بازگشایی مطلوب مدارس خواند که از تیرماه آغاز شده و تا شروع سال تحصیلی جدید با مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه متوازن دانش آموزان با پذیرش 50 درصد آنها در هنرستان ها

توسعه متوازن دانش آموزان با پذیرش 50 درصد آنها در هنرستان ها