مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-18سياسي

روزنامه غرب گرا، اغتشاشات 1401 را «جنبش پاییزی» نامید!


چرا تعابیری که برخی رسانه های داخلی درباره اغتشاشات سال گذشته به کار می برند، عینا مشابه رسانه های معاند و بازوهای دشمن است؟! آیا این هم صدایی اتفاقی است؟! - فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* تمجید روزنامه داخلی از آشوب های 1401 علی ربیعی، وزیر کار دولت روحانی که به دلیل عملکرد ضعیف استیضاح شد، در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: یک سال از اتفاقات خیابان های پاییزی گذشت.

در این یادداشت قصد دارم به واکاوی چند تامل پیرامون جنبش پاییزی 1401 بپردازم.

در پاسخ به سوال دوم که آیا این جنبش پایان یافته؟ سنجش ها، مطالعات و شواهد رفتاری حکایت از آن دارد که به رغم فروکش کردن در تظاهر فیزیکی ظرفیت ذهنی آن کماکان باقی است.

  در ادامه این مطلب آمده است: تحریک نکردن جامعه با اصرار بر سیاست های تعارض آمیز گذشته و حرکت به سمت اصلاح سیاست های فرهنگی و اجتماعی، میدان دادن به نهادهای مدنی و استفاده از فرصت های باقی مانده جهانی برای بازگشت به برجام و نهایتا در پیش گرفتن سیاست های اقتصادی و توسعه ای راه هایی است که باید به طور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه غرب گرا، اغتشاشات 1401 را «جنبش پاییزی» نامید!

روزنامه غرب گرا، اغتشاشات 1401 را «جنبش پاییزی» نامید!