مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-27بين الملل

لیبرمن: اسراییل فروپاشیده است


در ادامه درگیری های لفظی میان سران رژیم صهیونیستی، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق این رژیم و از اعضای پیشین کابینه بنیامین نتانیاهو، گفت که اسراییل به لحاظ امنیتی و اقتصادی فروپاشیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از رسانه های فلسطینی، روزنامه صهیونیستی یسراییل هیوم (اسراییل امروز) شنبه شب اعلام کرد که لیبرمن خواستار تشکیل کابینه جدید بدون نتانیاهو شد چرا که به گفته وی منافع شخصی اش را بر منافع اسراییل مقدم می کند.

لیبرمن که در نشستی در شهر بئر السبع در جنوب سرزمین های اشغالی سخن می گفت، افزود که اسراییل با کمبود سرباز در دو بخش خدمات غیر نظامی و نظامی روبه روست.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز 13 آگوست به نقل از وی گفته بود: آسیب هایی واقعی که به نیروی هوایی اسراییل از سوی نیروهای ذخیره وارد شده، علامت خطری است که به نظر می رسد پیش از این روی نداده باشد.

پیش از این نیز ژنرال تامیر پار فرمانده پیشین نیروی هوایی اسراییل اعلام کرده بود که کارایی ارتش اسراییل به دوران گذشته آن باز نخواهد گذشت و به مرور زمان آسیب می بیند.

وی این رویداد را در نتیجه اعتراض افسران ذخیره دانست که به اصلاح دستگاه قضایی اسراییل که نتانیاهو درصدد تصویب آن است، اعتراض کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبرمن: اسراییل فروپاشیده است

لیبرمن: اسراییل فروپاشیده است