مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-29سياسي

میز خدمت جهادی هفته دولت در رشت برپا شد


همزمان با ششمین روز از هفته دولت؛ میز خدمت جهادی با حضور استاندار گیلان در مصلی حضرت امام خمینی(ره) رشت برپا شد.

- ایسنا/گیلان همزمان با ششمین روز از هفته دولت؛ میز خدمت جهادی با حضور استاندار گیلان در مصلی حضرت امام خمینی(ره) رشت برپا شد.

اسدالله عباسی امروز در حاشیه برپایی میز خدمت جهادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام تلاش ما بررسی و رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم است، گفت: برای رفع و کاهش مشکلات مردم در چارچوب قانون تلاش می کنیم.

وی با اشاره به برگزاری میز خدمت جهادی به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: میز خدمت، سه شنبه های هر هفته در ادارات گیلان برگزار می شود و همه مدیران در این میز خدمت برای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات آنان حضور دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه وی نیز روزهای سه شنبه در صورتی که ماموریت نداشته باشد با مردم ملاقات می کند، گفت: همچنین یک هفته در میان در میز خدمت همراه با معاونان، امور مردم در ارتباط با حوزه اجرایی را رسیدگی می کنم؛ البته برخی از خواسته های مردم ممکن است که مربوط به امور اجرایی و دستگاه های دولتی نباشد.

عباسی مهمترین مشکلات و درخواست های مطرح شده در میز خدمت امروز را موضوعات مربوط به تغییر کاربری و کمک های تسهیلاتی عنوان کرد و ادامه داد: موارد مطرح شده را پس از بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز خدمت جهادی هفته دولت در رشت برپا شد

میز خدمت جهادی هفته دولت در رشت برپا شد