مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-09سياسي

مدیران استانی مشکلات مردم را قبل از ورود دستگاه قضا حل کنند


سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان گفت: مدیران و مسئولان استانی مشکلات مردم را تا قبل از ورود دستگاه قضا حل و برطرف کرده و به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان گفت: مدیران و مسئولان استانی مشکلات مردم را تا قبل از ورود دستگاه قضا حل و برطرف کرده و به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ابوالفضل احمدزاده امروز شنبه در این رابطه افزود: گستره ماموریت های حقوق عامه بسیار زیاد است و رسیدگی به همه موارد نیازمند مدت زمان می باشد که به طور دائم و شبانه روزی در این معاونت در حال انجام است اما متاسفانه برخی مسئولان با کوتاهی و کم کاری های خود ضمن تحمیل فشار مضاعف و افزایش پرونده، موجبات نارضایتی و گلایه مندی مردم و شهروندان عزیز را فراهم می کنند که به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.

وی افزود: یکی از گلایه های جدی دادستانی مرکز استان این است که متاسفانه مشاهده می شود برخی متولیان امر به دلیل بی تفاوتی و کوتاهی در رسیدگی صحیح و دقیق به مطالبات به حق مردم موجب ایجاد نگرانی شهروندان می شوند که نمونه آن صف های طویل بنزین و نبود ناوگان حمل و نقل ویژه انتقال زوار پاکستانی در شهر زاهدان بود که با ورود دادستانی خوشبختانه تا حجم بسیاری زیادی این مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران استانی مشکلات مردم را قبل از ورود دستگاه قضا حل کنند

مدیران استانی مشکلات مردم را قبل از ورود دستگاه قضا حل کنند