مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 18:452023-09-05بين الملل

پنج پایگاه خون گیری به مناسبت اربعین حسینی در استان اردبیل فعال شد


مدیرکل انتقال خون استان اردبیل گفت: پنج پایگاه خون گیری به مناسبت اربعین حسینی برای دریافت خون از اهداکنندگان فعال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شراره دژکام عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نیاز به همه فرآورده های خونی به خصوص گروه های خونی منفی، از شهروندان نوعدوست دعوت می کنیم که در تمام طول سال برای اهدای خون و عمل خیرخواهانه خود اقدام کنند.

وی افزود: مراکز انتقال خون به گروه های خونی منفی به علت کمیاب بودن این گروه های خونی بیشتر از سایر گروه ها نیاز دارند.

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل بیان کرد: اهدای خون را در نجات زندگی بیماران و کسانی که به دلیل حوادث و سوانح، دچار مصدومیت جمعی و یا فردی و بیماری می شوند، بسیار حیاتی است.

دژکام تشریح کرد: گرچه جامعه ایران اسلامی در اهدای خون، جامعه ای آگاه به رسالت خویش محسوب می شود، ولی همواره فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به آحاد افراد برای کمک به نیازمندان این ماده حیاتی ضروری است.

وی ادامه داد: نیاز به خون و فرآورده های خونی در مراکز درمانی یک نیاز همیشگی است، زیرا حیات نیازمندان به خون همیشه در همه جوامع بشری وابسته به خون و فرآورده های خونی است و انسان هایی با حس همدلی، همبستگی و بی هیچ چشمداشتی به امید نجات جان همنوع خود، اقدام به اهدای خون می ک‍ نن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج پایگاه خون گیری به مناسبت اربعین حسینی در استان اردبیل فعال شد

پنج پایگاه خون گیری به مناسبت اربعین حسینی در استان اردبیل فعال شد