مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-23سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 195 پروژه شهرستان زنجان در هفته دولت


در هفته دولت 195 پروژه با اعتبار 5 هزار و 290 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز خالقی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان زنجان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و با هنر اظهار کرد: مسئولان باید در خوزه خدمت رسانی تهدیدات را تبدیل به فرصت کنند و از ظرفیت ها به خوبی بهره ببرند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید برنامه ها را ارزش گذاری و متناسب با آن اقدامات را انجام دهند، ابراز کرد: جامعه امروز نیازمند خدمات شبانه روزی و کار و تلاش جهادی است وجهاد یعنی تا جایی کار کنم که کار تمام شود یا جان به جان آفرین تسلیم کنم.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه امسال ضمن پیگیری امور محوله و کارویژه ها، برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه را پیش رو داریم، یادآور شد: در 15 مرداد ماه دستور وزیر کشور برای شروع انتخابات و انجام پیش ثبت نام از شانزدهم واصل شد.

وی استقبال داوطلبان از پیش ثبت نام را خوب ارزیابی کرد و گفت: اواخر مهر ماه ثبت نام اصلی را خواهیم داشت و باید تلاش کنیم انتخاباتی در تراز جمهوری برگزار کنیم.

خالقی ادامه داد: در مقایسه با ادوار گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی رشد خوبی داشتیم که نسبت به دور یازدهم 260 درصد و نسبت به دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 195 پروژه شهرستان زنجان در هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی 195 پروژه شهرستان زنجان در هفته دولت