مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-30اقتصادي

افزایش 17.5 درصدی مرگ و میرهای ناشی از مصرف موادمخدر


مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: 219 میلیون نفر در دنیا نیز بر اساس این آمارهای سازمان ملل از کانابیست ها (شاهدانه) استفاده می کنند که مرگ و میرهای حوزه موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، تهمینه باهری مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با موادمخدر در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به سیاست های پیش رو این ستاد در مبارزه با موادمخدر گفت: این ستاد سیاست گذاری های مختلف در حوزه مبارزه با موادمخدر چه در بحث پیشگیری و مقابله و مبارزه را در دستور قرار داده است و در همین راستا موضوع آموزش و توانمندی جامعه هدف خود را دنبال می کند.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین آمارهای سازمان ملل 296 میلیون نفر در دنیا موادمخدر مصرف می کنند که نسبت به دهه گذشته 13 درصد این آمار رشد داشته است.

مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به مصرف موادمخدر روانگردان ها در دنیا را خطرناک توصیف کرد و گفت: 219 میلیون نفر در دنیا نیز بر اساس این آمارهای سازمان ملل از کانابیست ها (شاهدانه) استفاده می کنند که مرگ و میرهای حوزه موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 17.5 درصدی مرگ و میرهای ناشی از مصرف موادمخدر

افزایش 17.5 درصدی مرگ و میرهای ناشی از مصرف موادمخدر