مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 00:002023-08-25سياسي

برخی می خواهند اصول ارزشی سند تحول آموزش و پرورش را تضعیف کنند


در بیانیه هفتمین کنگره کشوری کانون تربیت اسلامی آمده است: دست هایی در کار هستند تا به بهانه به روزرسانی، اصول بنیادی و ارزشی سند تحول آموزش و پرورش را تضعیف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در بیانیه هفتمین کنگره کشوری کانون تربیت اسلامی آمده است: تحولات پیدا و پنهان منطقه ای و فرامنطقه ای، ذوب شدن انجماد پیرامونی مصنوع اندیشکده های سلطه جهانی، شنیده شدن صدای گسست هژمونی موهوم حاکم بر جهان، امروز واضح تر از هر زمان دیگری درستی صراط مستقیم انقلاب اسلامی و آرمان های امام بزرگوار و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پافشاری بر راه روشن انقلاب را فریاد می زند.

انقلاب اسلامی با هدایت بی جایگزین رهبر معظم انقلاب، علی رغم سختی ها و رنج ها از گردنه های سخت عبور کرده، عظمت و مانایی خود را بر همگان، حتی بر مدبرین امید از دست داده ها آشکار کرده است.

 ایران اسلامی با پیشرفت غیرقابل کتمان در ز مینه های  علمی و فناوری های پیشرفته در عرصه های گوناگون، علی رغم خواست دشمنان لجوج، با  قدرت و اقتدار حضور با ظهور خود را بر جغرافیای سیاسی جهان تحمیل کرده و گام دوم را با استحکام بیشتری آغاز کرده است.

ملت بی مانند ایران که با ایمان،  بصیرت، انسجام و  همبستگی بی مثال سختی ها را پشت سر گذاشته و طعم شیرین مقاومت و ایستادگی و اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی می خواهند اصول ارزشی سند تحول آموزش و پرورش را تضعیف کنند

برخی می خواهند اصول ارزشی سند تحول آموزش و پرورش را تضعیف کنند