مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 19:452023-09-21سياسي

علی اقبالی دبیر جدید قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی استان قم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی اقبالی فعال بسیج دانشجویی و ادوار، کارشناس ارشد مدیریت دانشگاه تهران، نویسنده چندین مقاله چاپ و کتاب به عنوان دبیر جدید قرارگاه شهید احمدی روشن در استان قم انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی اقبالی فعال بسیج دانشجویی و ادوار، کارشناس ارشد مدیریت دانشگاه تهران، نویسنده چندین مقاله چاپ و کتاب به عنوان دبیر جدید قرارگاه شهید احمدی روشن در استان قم انتخاب شد.

اقبالی، دبیر جدید قرارگاه احمدی روشن استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: ماموریت اصلی قرارگاه احمدی روشن پیگیری حل مسائل بومی استان و نقش آفرینی در مسائل ملی از طریق توسعه کمی و کیفی فعالیت های مسئله محور در سطح دانشکده ها به صورت تخصصی خواهد بود.

اقبالی همچنین در مورد جنس مطالبه گری در قرارگاه شهید احمدی روشن افزود: نخستین ویژگی مطالبه گری ما به ماهیت مطالبه بر می گردد که آیا هر نوع مطالبه ای ارزش پیگیری دارد؟ قطعا مطالبه، بخصوص در ابعاد اجتماعی باید متضمن ارزش های واقعی و آرمان های آن جامعه باشد و مغایرتی با قانون و عرف حاکم بر آن جامعه نداشته باشد.

دبیر جدید قرارگاه احمدی روشن قم ادامه داد: دومین ویژگی، نحوه ابراز مطالبه و چگونگی پیگیری آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی اقبالی دبیر جدید قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی استان قم شد

علی اقبالی دبیر جدید قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی استان قم شد