مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-29اقتصادي

293 میلیارد ریال پروژه منابع طبیعی در استان سمنان افتتاح می شود


مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان از افتتاح 25 پروژه با اعتبار 293 میلیارد ریال در حوزه آبخیزداری، آبخوان داری و طرح های منابع طبیعی استان خبر داد.

- محمد جعفر مرادی حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به طرح های افتتاح شده و قابل افتتاح منابع طبیعی در سمنان، بیان کرد: طی ایام هفته دولت سال جاری 25 پروژه با اعتبار 293 میلیارد ریال در سراسر استان سمنان به بهره برداری رسیده و یا خواهد رسید.

وی افزود: این طرح ها عمدتاً در برنامه های شاخص آبخیزداری، آبخوان داری، بیابان زدایی و مقابله با گرد و غبار و نهال کاری و تثبیت خاک اجرایی و در هفته دولت استان سمنان با حضور مسئولان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه یکی از محورهای طرح هایی که در مجموعه این اداره کل اجرایی می شود، جلب مشارکت های مردمی به خصوص جوامع بومی همجوار بیابان ها است، تاکید کرد: همراهی مردم در اجرای طرح های مقابله ای با فرسایش خاک و بیابان زایی بسیار مؤثر است.

مرادی حقیقی با بیان اینکه مطالعات چندین طرح آبخیزداری نیز در استان سمنان انجام شده تا بتوانیم با ذخیره سازی آب های سطحی و روان آب ها، جلوی خسارت سیل را گرفته و ذخیره سازی آب را داشته باشیم، افزود: این طرح ها به محض اجرا به بهره برداری خواهند رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

293 میلیارد ریال پروژه منابع طبیعی در استان سمنان افتتاح می شود

293 میلیارد ریال پروژه منابع طبیعی در استان سمنان افتتاح می شود