مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-01بين الملل

ماجرای کفن پوشان اجاره ای برای ممانعت از تخریب در خلازیر


شهرداری تهران عزم خود را برای تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در خلازیر در منطقه 19 آغاز کرده است و در این مسیر برخی از سوداگران با همراهی قمه کشان و کفن پوشان اجاره ای در این مسیر سنگ اندازی کرده اند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: منطقه 19 تهران بعد از فروریزش دومینو وار 5 ساختمان غیرمجاز و جانباختن 5 تن از هموطنانمان تبدیل به یکی از مهمترین سوژه های خبری شهر تهران شده است.

تمامی ماجرای ساخت و سازهای ناایمن محدود خلازیر منطقه 19 شهر تهران که این روزها صدمات جبران ناپذیری را هم برای شهر و شهروندان داشته است، مربوط به یک محدوده 400  هکتار زمین موقوفه ای است.

ماموران شهرداری برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز حتی مجهز به کلاهخود شده اند! زمینی که 150 سال پیش به صورت موقوفه ای در اختیار کشاورزان و باغداران این منطقه قرار گرفته بود و اما با وصل شدن این محله به محدوده شهری و غفلت مسئولان و سندسازی سودجویان، این زمین ها مالکانی غیرقانونی پیدا کردند و سالها در تلاش برای ساخت و ساز در زمین های غیرقانونی شان هستند.

این شرایط سالهاست که یک جنگ شهری را در ناحیه 3 منطقه 19 تهران یا همان محدوده معروف به خلازیر به راه انداخته به حدی که، ماموران شهرداری برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز حتی مجهز به کلاهخود هم شده اند و مجروح داشته اند! 6 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کفن پوشان اجاره ای برای ممانعت از تخریب در خلازیر

ماجرای کفن پوشان اجاره ای برای ممانعت از تخریب در خلازیر