مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-12سياسي

یک سوگواره موسیقایی برگزار می شود/ شنیدن «مجلس بیداد»


«مجلس بیداد» عنوان یک سوگواره موسیقایی در رثای حضرت سید الشهدا (ع) است که روز بیست و یکم شهریور ماه در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار می شود.

- مجلس بیداد عنوان یک سوگواره موسیقایی در رثای حضرت سید الشهدا (ع) است که روز بیست و یکم شهریور ماه در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سوگواره موسیقایی مجلس بی داد عنوان یکی از ویژه برنامه های موسیقایی در رثای حضرت سید الشهدا (ع) است که ساعت 19 روز سه شنبه بیست و یکم شهریور ماه توسط گروه فرهنگی هنری هزار و یک در فرهنگسرای اندیشه تهران پیش روی مخاطبان قرار داده می شود.

عباس ابوحمزه آهنگساز و نوازنده پیانو، محمدهاشم احمدوند خواننده، حمید اعتمادنیا نوازنده تار، امیرسیاوش پور نوازنده نی، امین دادوری نوازنده دف، میلاد عرفانپور شعرخوانی، مهدی علیزاده مجری و سید مصطفی رضایی کارگردان هنری گروه اجرایی این سوگواره موسیقایی را تشکیل می دهند.

روایت وداع به آهنگسازی و خوانندگی حسام آرین، چهارپایه عشق به خوانندگی مصطفی راغب، وداع به آهنگسازی سید محمد میرزمانی و خوانندگی حسام الدین سراج، نوای آقتاب به آهنگسازی امین سالمی و خوانندگی مهیار شادروان، سوگ شفق به آهنگسازی میلاد آقایی و خوانندگی مجتبی عسگری، سید محسن حسینی، امیرحسین سمیعی، محمدرضا صفی از جمله ویژه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوگواره موسیقایی برگزار می شود/ شنیدن «مجلس بیداد»

یک سوگواره موسیقایی برگزار می شود/ شنیدن «مجلس بیداد»