مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 18:012023-09-20سياسي

روایت اصلی فوت سارینا اسماعیل زاده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج و به نقل از مرکز رسانه ای قوه قضاییه، پس از فوت مهسا امینی در تاریخ 25 شهریور 1401 و شروع اغتشاشات در ایران، محرکان اصلی و برنامه ریزان این ناآرامی ها در داخل و خارج از کشور، برای تحریک مردم خصوصا جوانان از روش های مختلفی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کردند که اصلی ترین و مهم ترین موتور محرک آن ها، اقدام از طریق پروژه کشته سازی بود.

استفاده از پروژه کشته سازی با فوت مهسا امینی و شروع اغتشاشات در ایران پروژه کشته سازی که همواره از سوی رسانه های معاند و ضدانقلاب در استفاده می شود، به عنوان محرکی برای برانگیختن احساسات جوانان در اغتشاشات خیابانی بوده است و هدف آن، ملتهب کردن فضای جامعه و تهدید امنیت روانی مردم است.

به عنوان مثال، در آشوب های سال 78 و اتفاقات کوی دانشگاه، اغتشاشات سال 88 و اغتشاشات آبان 98، نیز از این طرح استفاده شده است.

به عنوان یک نمونه، احمد باطبی دانشجویی که از همین طریق معروف شد و در حال حاضر در آمریکا به فعالیت های ضد ایرانی می پردازد، در وقایع 18 تیر 78 کوی دانشگاه، با در دست گرفتن یک پیراهن خونی، مدعی کشته شدن دوست دانشجوی خود توسط نیروهای امنیتی شد، درحالی که با بررسی های قضایی مشخص شد، چنین فردی وجود خارجی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت اصلی فوت سارینا اسماعیل زاده

روایت اصلی فوت سارینا اسماعیل زاده