مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:412023-09-04اجتماعي

معاون وزیر راه: 15 درصد زائران اربعین امسال از طریق مرز خسروی تردد کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهریار افندی زاده معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی در بازدید از مرز خسروی، اظهار کرد: پیش بینی شده بود چهار میلیون زائر اربعین برای رفت و همین طور چهار میلیون برگشت در کشور از مرزهای 6گانه داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تردد در روزهای ابتدایی کمتر است در روزهای پایانی حجم قابل توجهی از تردد را به ازای هر روز خواهیم داشت و مدیریت این شرایط تنها با هماهنگی و همدلی دستگاه ها امکان پذیر است.

معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه تلاش و همدلی در تمام پایانه ها مشاهده می شود، گفت: مرز خسروی در اربعین سال گذشته از نظر تردد با حدود 6 درصد چهارمین پایانه بود اما امسال رشد قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به اینکه مرز خسروی امسال 15 درصد تردد زائران را به خود اختصاص داده است، افزود: پارکینگ های متعدد ایجاد شده و پر شدن آن ها نشان می دهد از این مرز به خوبی استقبال شده و این توانمندی در مجموعه وجود دارد و محقق شده است.

افندی زاده با بیان اینکه در ایام اربعین حمل و نقل و تردد بسیار اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: باید با بررسی شرایط موجود برای تجربیات سال های آینده استفاده کرد و نکات مثبت و منفی مورد توجه برار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر راه: 15 درصد زائران اربعین امسال از طریق مرز خسروی تردد کردند

معاون وزیر راه: 15 درصد زائران اربعین امسال از طریق مرز خسروی تردد کردند