مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 10:532023-09-20سياسي

بیانیه گام دوم انقلاب گره گشای تحقق جامعه انسانی و تبدیل تهدید به فرصت باشد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می تواند گره گشای تحقق جامعه انسانی و الهی حرکت در مسیر تمدن اسلامی و تبدیل تهدیدهای بزرگ به فرصت های بزرگ باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محسن رشیدی پیش از ظهر امروز در همایش سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، دفاع مقدس را جریان حیاتی در فرهنگ مقاومت و پایداری عنوان و اظهار کرد: ضرورت دارد در میان نسل حاضر فرهنگ مقاومت نهادینه شود تا در سایه ولایت، رهبری، وحدت و همبستگی مردمی و اقتدار نیروهای مسلح شاهد شکوفایی در عرصه علم، فناوری، دانش پژوهش، استقلال فرهنگی، ارتقا معنویت و سبک زندگی اسلامی و انقلابی شویم.

وی خاطرنشان کرد: دفاعی که با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی و با لبیک به ندای (هل من ناصر ینصری) امام حسین (ع) تثبیت و صدور انقلاب اسلامی را به همراه داشته و فوران انقلاب و قدرت انقلاب و رهبری و خصوصیات ملت ایران توانست این تهدید بزرگ را به فرصت بزرگ تبدیل کند که این یکی از آن فصل های شورانگیز دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ و آثار نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه بدون شک بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می تواند گره گشای تحقق جامعه انسانی و الهی حرکت در مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب گره گشای تحقق جامعه انسانی و تبدیل تهدید به فرصت باشد

بیانیه گام دوم انقلاب گره گشای تحقق جامعه انسانی و تبدیل تهدید به فرصت باشد