مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-09فرهنگي

اعتراف های سینمایی رضا میرکریمی به شهرام مکری و مرتضی فرشباف


رضا میرکریمی در مدتی که از اکران جدیدترین فیلمش «نگهبان شب» گذشته، مصاحبه های متعددی داشته اما یکی از صریح ترین گفت وگوهایش را مقابل دو فیلمساز از نسل بعدی خود انجام داده که در آن، - رضا میرکریمی در مدتی که از اکران جدیدترین فیلمش نگهبان شب گذشته، مصاحبه های متعددی داشته اما یکی از صریح ترین گفت وگوهایش را مقابل دو فیلمساز از نسل بعدی خود انجام داده که در آن، بخشی از حسرت ها و آرزوهای خود را برای مخاطبانش بازگو کرده است.

میرکریمی به دعوت خبرگزاری ایسنا، مقابل دو کارگردان جوان سینما، مرتضی فرشباف و شهرام مکری نشست و پاسخگوی سوال هایی درباره نگهبان شب و دنیای فیلمسازی اش شد.

او در این گفت وگوی دو ساعته که در دفتر فیلمسازی و آموزش سینمایی فرشباف انجام شد، از دغدغه های این روزهای بسیاری از کارگردان های سینما و نیز پروژه ای حماسی که مشغول آن شده، صحبت کرد.

شروع این گفت وگو با چرایی جمع شدن این سه فیلمساز کنار یکدیگر همراه بود و اینکه آن ها چه دیدگاهی نسبت به اظهارنظر و انجام مصاحبه درباره فیلم های خود در زمان اکران دارند.

مشروح این مصاحبه را در ادامه می خوانید: مکری: من همیشه با خودم فکر می کردم که چرا یک کارگردان باید درباره فیلمش صحبت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف های سینمایی رضا میرکریمی به شهرام مکری و مرتضی فرشباف

اعتراف های سینمایی رضا میرکریمی به شهرام مکری و مرتضی فرشباف