مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 17:052023-09-14سياسي

دشمن در وضعیت ناامیدی و افول است/ کشور بیش از هر زمان دیگری امنیت دارد


امروز فضای کشور در همه عرصه ها فضای کار، تلاش، مجاهدت و پیشرفت بوده و دشمنی که با فتنه و آشوب به دنبال متوقف ساختن حرکت رو به پیشرفت کشور و انقلاب بود، - رییس جمهور گفت: امروز فضای کشور در همه عرصه ها فضای کار، تلاش، مجاهدت و پیشرفت بوده و دشمنی که با فتنه و آشوب به دنبال متوقف ساختن حرکت رو به پیشرفت کشور و انقلاب بود، در وضعیت نا امیدی و افول است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز پنجشنبه و همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، با حضور در منزل شهیدان روح الله و سلمان امیراحمدی با مادر و دیگر اعضای خانواده این دو شهید امر به معروف و مدافع امنیت دیدار و گفتگو کرد.

رییس جمهور در این دیدار با اشاره به شکست مفتضحانه پروژه دشمنان برای به آشوب کشاندن کشور و متوقف ساختن پیشرفت های نظام و انقلاب اسلامی در جریان اغتشاشات سال گذشته گفت: امروز فضای کشور در همه عرصه ها فضای کار، تلاش، مجاهدت و پیشرفت بوده و دشمنی که با فتنه و آشوب به دنبال متوقف ساختن حرکت رو به پیشرفت کشور و انقلاب بود، در وضعیت نا امیدی و افول است.

رییسی با اشاره به قساوت و بی رحمی دشمنان و برخی پادوهای آنان در به شهادت رساندن شهدای مدافع امنیت در اغتشاشات سال گذشته تصریح کرد: امروز به برکت خون این شهدا کشورمان بیش از هر ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در وضعیت ناامیدی و افول است/ کشور بیش از هر زمان دیگری امنیت دارد

دشمن در وضعیت ناامیدی و افول است/ کشور بیش از هر زمان دیگری امنیت دارد