مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 17:412023-09-06سياسي

رییسی: دولت قرار نیست مردم را نگران سازد؛ بر همه مشکلات فائق می آییم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردوس، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور بعد از ظهر امروز در مصلی امام خمینی (ره) فردوس در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: روز اربعین نماد و نمود عاشورای حسینی است و روزی است که برای زیارت اباعبدالله (ع) پرچم شده است.

رییس جمهور با بیان اینکه با کلمه جاماندگان موافق نیستم ولی امکان ارتباط با امام حسین (ع) برای همه فراهم است، عنوان کرد: امام حسین (ع) را خداوند به ایشان وجاهت و آبرو داد به طوری که هر کسی بخواهد به وجاهت برسد باید به ایشان متوسل شود.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) به همه انسان ها و جوامع وجاهت می دهد، مردم ما هم حسینی هستند و کربلای حسین دل آنها را متوجه کسی می کند که می گوید: من آمده ام برای همه موحدان، عارفان، عاشقان، مجاهدان، صالحان، عدالت خواهان و حق گرایان و حق خواهان و همه آنها که به انسان و نجاتش و به تشکیل نظام قرآنی و حسینی فکر می کنند الگو باشم .

آیت الله رییسی با بیان اینکه در زیارت اربعین خوانده ایم که امام حسین (ع) خون خود را دادند تا جامعه اهل تعقل و بصیرت باشد و در جهل غوطه ور نشود، تصریح کرد: مستکبران می خواهند بر جهل جوامع سوار شوند و تلاش می کنند جوانان اطلاع حقیقی و بصیرت واقعی را پیدا نکنند و راه را از بی راهه تشخیص ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: دولت قرار نیست مردم را نگران سازد؛ بر همه مشکلات فائق می آییم

رییسی: دولت قرار نیست مردم را نگران سازد؛ بر همه مشکلات فائق می آییم